"בלי הפיצול הפנימי ספק אם היינו מנצחים את הבחירות"

    דוד קורצווייל | צילום: ויקיפדיה No Comments on "בלי הפיצול הפנימי ספק אם היינו מנצחים את הבחירות"
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש אומר בראיון סוער למהדורה המרכזית של קול חי עם בצלאל קאהן כי החרדים כבר יודעים שאין הרבה מה לדרוש משופטי בית המשפט. "גם הם מושפעים מאווירה ציבורית והאווירה עצמה היא אנטי חרדית בעליל, הם יכלו לבטל בהינף יד, וכך זה היה קורה אם לא היה מדובר בחרדים".

    על הפילוג בבחירות בבית שמש אמר פרוש כי "אם לא היה פיצול לא היינו מצליחים להביא בוודאות את הניצחון, אני לא אומר שצריך להתפצל, יש את הקולות והפיצול והביא לעליה בעבודה. לא צריך להגזים עם תוצאות הפיצול, אין מריבה אין כעס, כולם יושבים יחד".

    במענה לשאלת המראיין על אחריות סיעת כח לבחירות החוזרות אמר הח"כ כי "מתוך ה-160 תעודות זהות שנתפסו רק 36 הלכו להצביע, ומתוכם רק ארבעה הודו שהצביעו בשמם, זה שהשופטים החליטו להרשיע זה נושא אחר. עובדה שלקחנו עו"ד מהליגה הראשונה שהאמינו שזה אפשרי. איש לא יכול לומר שמדובר בדרך שלנו, גם אם עשו זה בשוליים".

    לסיעום אמר פרוש כי בהעירכות של כח כבר חודשים לפני הבחירות היו אצלנו שאמרו שצריך לעשות הכל למען בחירתו של משה אבוטובול ומה שצריך זה ללכת במפוצל בלי להגיע למחלוקת, כך גם היה.

    "בבחירות הקרובות זה אותה מתכונת עם אותם משתתפים, צריך להקים מטה משותף כמו שאומר גפני, מה שברור שגם אם יהיו בחירות חוזרות משה אבוטובול יהיה ראש העיר של בית שמש.



    0 תגובות